HTML

Utazasaim

Ki kellett ugranom tegnap este Prágába, ennek a rövid történetét írtam le.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Bodri geny! Avagy hogyan jártam meg Prágát majdnem 10 óra alatt!

2009.11.20. 18:21 Paplaci

Ezt el kell mesélnem, tegnap éjjel kezdődött és csak ma délután ért véget.

Tegnap este 21.00kor indultam Prágába meló ügyben.
Odafelé azon kívül, hogy a fogaimból kiestek a tömések a pálya rossz minősége miatt, semmi extra nem történt. Röpke öt óra alatt kényelmesen leértem és hamar megtaláltam az ügyfelet is.
Sajnos mire megérkeztem se knédli, se egy korsó Kozelt nem tudtam meeeeek kóstolni, de még Rumcájsz és Csibészke is javában horkolt. Szerencsémre az ügyfél nagyon laza és  jó fej volt. Két bögre kávéval fogadott. Tehát visszafelé 180-s pulzussal és tágra nyílt szemekkel vágtam neki a hazaútnak. Azon már nem is lepődtem meg, hogy a Whyway ugyan olyan rossz minőségű volt (Szlovák és Cseh oldalon), mint az ős M7-es.Kiengesztelés képen kaptam egy kis ködöt is, egészen Budapestig. kb. 10méter/semmit sem látsz
A Magyar határhoz érve felcsillant a már erősen összeszűkült szemem, mikor olyan táblákat pillantottam meg, melyeknek a szövegét már én is értelmezni tudtam. A fogaimról ezt sajnos nem mondhattam el, mert a zománcnak már nyoma sem volt rajta.
Se baj, majd kenegetem Szenzodűnével. A határon mikor megláttak, azt hitték Kínai vagyok és azonnal félreállítottak, majd serényen átkutatták az autót, hamis Pumma és Neki tréningruhák reményében.

Itt jön a majdnem:
Végre folytathattam az utat és már csak 40 Km-re voltam a hőn áhított ágyamtól, amikor teljesen leállt a forgalom. Felhívtam az utinformot és közölték, hogy több (18db) autó ütközött Bicske előtt. A sok okos, azt hitte, hogy át lát a ködön, pedig csak eltűnni lehet benne, mint Petőfi. Se előre, se hátra. Percek alatt feltorlódott a forgalom. A kb 4 Km-es szakaszt, 4 és fél óra alatt tettem meg, de nyugis voltam, erre büszke vagyok. Asszem most le is fexem, me a szemeim összeszűkültek és már nem is látom mit írok. Alváshoz berakok egy fogvédőt, mert néha még hullámokban 7es erősségű vibrálások futnak át rajtam a Szlovák és Cseh Whyway jóvoltából. Feel the vibe ;-)

Ezt úgy éreztem megosztom veletek, számomra nagyon tanulságos út volt. Remekül szórakoztam, mindezek ellenére :-D Prága még mindig gyönyörű, ajánlom mindenkinek.

Köszi a figyelmet, jó hétvégét mindenkinek,
Francia
2009.11.20 Budapest

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandosutjaim.blog.hu/api/trackback/id/tr411540246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása